Вы можете указать свой телефон и наши менеджеры свяжуться с Вами в ближайшее время.
При замене ремня ГРМ или сервисном обслуживании газораспределительного механизма Шевроле Авео, а также Дэу Ланос и многих других авто этого класса, возникает необходимость в контроле степени натяжения ремня . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео : 94580139-...
Смотреть Все новости!
Отзывы покупателей
Володимир
З шаровими опорами марки CTR стикався багато разів, і знаю про них не з чуток. Охарактеризую їх так: Досить якісний продукт за дуже демократичну ціну. Одним з головних переваг є те, що всередині самої шарової є капролтановий вкладиш, в результаті чого її немає необхідності змащувати, на що постійно не вистачає то часу, то просто ніде це зробити. А також вони не бояться низьких температур так як наявність мастила не сильно принципова. Гайка не вимагає стопора знову ж таки завдяки капролтановій прокладці, затягнув і забув. Ходять, незважаючи на наші "добрі" дороги, дуже добре і довго. Ще величезним плюсом є ціна, набагато нижча ніж у інших аналогів
Марвел
Шаровые, тяги, наконечники поставил CTR, пока качество не меняется! Ходят примерно по 3-4 года. Езжу практически каждый день загородом
Олександр
Купував для своєї Geely FC задні амортизатори фірми Konner, відходили 60 тис. Км один залишався робочим. Трохи дещо жорсткі ( ну газ), але це як кому, надійніші як виявилося особливо на задок, ніж масло, зараз цієї фірми буду брати на перед! Всім вдалого вибору!
Женя
Yamato оптимальный вариант за свои деньги, спасибо что посоветовали мне эту фирму
Лёша
Поставил опору амортизатора вперед. Проехал 40к все ок
Головчак Володимир
Купував заради експерименту пильники цієї контори, так як раніше з нею не стикався, і поділюся своїми думками. Отже, замовив я на заміну пильники внутрішнього ШРУСа - Pascal. Сама контора знаходиться в Польщі. Куплені мною пильники приємно здивували упаковкою: щільний картон з індивідуальним дизайном. Спеціальних захисних ознак, типу голограм, немає - та й навіщо, хто буде підробляти? Бренд на справді не дуже вже й розповсюджений. Самі пильники ШРУСа всередині приємно здивували якістю виконання. По крайній мірі зовні! Пильники - можна відразу брати і ставити, комплекти повні. Є надія, що це не тимчасове рішення проблеми
Юрий Костицкий
Для Чери это хороший вариант амортов! Но я на другой раз отдам своё предпочтение всё таки газ- маслу. Не люблю от природы жёсткие амортизаторы. Хотя многие со мной не согласны, говорят задок по жоще стал и им не брасаее так как раньше. И на СТО меня убеждали что для Чери лучше назад газ брать. Р.S. На Ютубе есть на них обзор, кто ещё в сомнениях думаю стоит посмотреть
Громов Максим
Покупал 3,5 года спустя для своей Geely FC задние амортизаторы фирмы Konner, отходили 60 тыс. км один оставался рабочим. Немного жестковаты, но это как кому, но надежные как оказалось ( немецкие как визде указывают)), сейчас этой фирмы амортизаторы хочу поставить спереди, прицениваюсь